Lördag

Shu :) nu är jag hemma från mawe, har varit där i typ 2 dar. vi har haft skit mysigt :) i torsdags åkte jag till honom och den kvällen chillade vi bara, åt mat o så. igår när vi vaknade åkte vi till stan i södertälje och kollade runt lite sen gick vi till en djuraffär där vi köpte ett halsband och en hundkorg till mawes valp som kommer snart. jätte fina saker :) sen gick vi och åt på en pizzeria i östertälje och resten av kvällen kollade vi på tv och hade jätte mysigt. tyvärr hade jag skiiiiit ont i huvudet men älsklingen tog hand om mig :) haha inatt va han vaken fett länge o kollade på tv så han väckte mig hela tiden, ba titta titta!! fett söt :p men vi sov länge idag, till typ 1. sen fixade jag mig och mötte en kompis i stan och fick mina ansiktsprodukter från Mary kay, sen åkte jag hem och duscha. har köpte lite godis så ska sitta hemma och plugga o ba ta det lugnt. behövs nu innan skolan börjar :/ fyfan.. menmen, har mycket att göra nu.
love




Mah candy:


Mina Mary kay produkter:

Kommentarer
Postat av: Din Älskade Sandra

va fina bilder gumman!

ilove you baby, forever <3

2009-10-31 @ 17:34:54
Postat av: martina

tack gumman!

love you 2 girl <33

2009-10-31 @ 18:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0