Lov!

GODMORGON VÄRLDEN!
idag är det måndag och första dagen på lovet. fan va skönt! igår hade jag en myskväll med älsklingen. vi kollade på white chicks och åt kladdkaka som vi hade bakat själva. jävla tjockisar asså :p menmen.. vi gick o la oss typ vid 2 och sen skulle mawe upp tidigt imorse. nu är jag ensam kvar o ska snart göra mig iordning och åk iväg och köpa lite grejer, ska b.l.a kolla på skor, vinterskor, för jag har beställt nya vita, smala converse för mina är så smuttsiga. men nu ska jag fylla i ansökningspappret till danscentret. dancehall/hiphop baby ;D skriver senare! bye snuttar


Kommentarer
Postat av: erika

DANG SIS! ur a stunna :)<3

2009-10-26 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0