Maaaat!

Hellu :) har precis tagit en skön, lååååång dusch! har klätt på mig och smörjt in mig med min vanilj lotion som jag fick av emma på min födelsedag, jag älskar den :D väntar på att maten ska bli klar, så fucking hungrig! vi ska äta min favvo mat, köttfärsås och spagetti. haha försov mig till praktiken idag, 3 timmar (a) men det va för jag hade en mardröm, igen.. pallade inte med dom där drömmarna asså, det är samma personer med hela tiden och alltid nått dåligt som händer och det läskiga är att drömmarna är så verkliga.. :/ menmen.. på praktiken var vi inne för det mesta för det regnade så mycket. vi ritade, pysslade och lekte med lera som vanligt. satt med några barn och kollade i djurböcker på massa bilder på djur och det va så grovt fula djur, speciellt apor, som vi garvade åt, jag höll på att dö av garv :p sen hjälpte jag två små killar med att göra ett spindelhus, blev riktigt fint faktiskt ;) sköna pojkar asså, skratta fett mycket åt dom. en sak som ena killen sa va: "lägg det i kylfrysen"! haha för söt :p i slutet av dan var jag med på ett möte där vi planerade för nästa vecka och på måndag ska jag göra gympan för barnen sen fick jag hjälp med lite uppgifter till skolan, skulle intervjua dom o så. MEN NU ÄR MATEN KLAR BYYYYYYYYYYE FUCKERS :D <3


Igår när jag var och solade solarium hörde jag är roligaste reklamen på radion, jag och sandra garva sönder oss :'D
Såhär va den: En liten kille ringde in till någon tävling för att tävla och en gubbe svara:


Gubben: Hej, vem är det jag pratar med?
Lilla killen: Daniel.
Gubben: Hej daniel. vart bor du då?
Lilla killen: Uppsala.
Gubben: Nu ska du få vara med och tävla och för att vinna måste du säga 3 frukter på bokstaven B.
Lilla killen: Okej, banan.
Gubben: Och så 2 frukter till.
Lilla killen: Men det är så svårt..
Gubben: Jag vet, men en frukt till kanske du kan komma på.
Lilla lillen: MEN BAPELSIN DÅ, DIN GUBBJÄÄVEL!

hahahhaahah :'D låter inte lika kul som när man hör det på radion, men tro mig det va kuuul!
ska försöka hitta inspelningne och lägga upp den så ni får höra! BÄSTA





Kommentarer
Postat av: a

haha! det ljudklippet är bäst, det har tyo hänt på riktigt hahah! förresten säger han Bapelsin, inte apelsin, hahah för han inte kmr på en annan frunkt på b

2009-10-18 @ 14:45:55
URL: http://hardustor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0