Mary kay

Heellu :) sitter här med anni och snackar skit och samtidigt pratar jag med köttbullen mawe på msn :p är jätte törstig hela tiden för vi åt pizza tidigare idag!! döööör! jag och anni har gjort en kanna med massa vatten och is i som vi dricker 24. har varit en bra dag idag, har fått endel saker gjort. först praktiken som va som vanligt, fast vi hade städdag idag och sen fick jag jätte skön massage 2 gånger :D så söta! efter praktiken mötte jag anni och emma i stan, kollade på lite grejer och sen åkte vi vidare till östermalm där jag köpte en jätte fin goose jacka :D är överlycklig! äntligen en vinterjacka! när jag hade köpt den åkte vi till hökis där vi mötte upp sandra och annelie och gick till pizzerian och åt sen kom söta michis dit o då gick vi alla hem till mig :) michis var den som skulle göra hudvårdbehandling med oss, som jag berättade förut. vi satt vid matbordet och hon la upp alla krämer och smink från mary kay och berättade om allt sen fick vi varsin spegel och prövade allt och det va hur underbart som helst! handkrämer, hudkrämer, smink, mm. när vi va klara o kände oss fräsha fick vi beställa det vi ville ha sen gick alla hem förutom anni för hon ska sova här. har varit en trevlig kväll med tjejerna :) nu ska jag fixa lite saker, göra lite mer ansiktbehandling och dricker mer vatten sen måste vi sova för sov typ inget inatt. mawe sov här o han störde mig hela natten, fyfan! hehe fett kul igår på praktiken, vi hade disco och barnen va så söta när dom dansade :D
godnatt fuckers, här kommer lite bilder:

Jackan jag köpte idag:


Jag idag:


Mary kate produkterna:



Jag och tjejerna hos mig:

Kommentarer
Postat av: Anonym

köpte du jackan från butik eller??

2009-10-22 @ 23:09:59
Postat av: Anonym

köpte du jackan från en butik eller:)?

din mössa va skit fin vart har du köpt den:)<3

2009-10-22 @ 23:11:03
Postat av: martina

Köpte jackan från en kompis.

min mössa har jag köpt på cubus :) tack så mycket!

<3

2009-10-23 @ 16:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0