Praktiken

Hellu, kom faktiskt upp imorse och kom i tid till praktiken :D WOOHOO! har varit där hela dan och gjort det vi brukar, varit inne och ritat, varit ute och lekt, fast jag satt mest i solen för jag frös, men jag rockade lite rockring också :p vi har haft gympa idag också, 2 gånger. det är så kul o kolla på dom när dom springer o leker o skrattar. dom lyser upp min dag mina små älsklingar, men trött blir man tyvärr.. gick en promenad hem och snart ska jag möta sandra i hökis och få pengar som hon är skyldig mig sen ska jag köpa riskakor med ostsmak, bäästa :D sen ska jag nog bara va hemma o chilla. kanske träffa min baby senare, men det får vi se :) saknar dig så grovt mycket! <3 nu kommer lite bilder från idag:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0