Take it easy

Hellu :) igår var jag och gymma med min baby, fast jag gymmade bara på tjejgymmet :p värsta nybörjaren :O menmen, jag klarade mig och prövade på endel saker så har faktiskt lite ont i kroppen idag. efter vi hade tränat åt min baby på donken, haha först träna sen äta fet mat, hmm :p träffade annika i stan också, va fett kul o se henne! när vi va klara åkte mawe med mig hem, vi chillade bara hela kvällen och pratade om massa saker sen sov vi. kom knappt upp imorse, vill ba ligga kvar o kramas med älsklingen, men vi kom upp och jag kom i tid till praktiken. började 9 idag och gick till 4, för jag skulle va med och hjälpa till på pysslet i slutet av dagen, då dom gjorde äppeltryck. hela dan har gått bra, men har bara varit överdrivet trött och inte orkat med nått, bara ätit massa pannkakor :p spelade lite basket med tjejerna också och ritade lite inne. när jag satt ute och kollade när barnen lekte gick ett led med små barn förbi mig och dom va så små och söta, dom ba: hejhej, vi ska till gympasalen. vad heter du? dooog :') vill ha en sån liten plutt! efter pysslet satt jag med en jätte söt lite tjej i soffan och läste massa barbie böcker, fett mysigt :) sen gick jag hem. tycker iaf jag är duktig som går hela vägen hem varje dag, det tar ändå typ 15-20 min. hemma har jag tagit ett varmt, långt bad och ätit nyss. ska ringa min baby snart och prata lite :) längtar till helgen! pusspuss

Jag, tråkigt på praktiken:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0