10 sep

hellu :) igår var det en kul och mysig dag i sollentuna. sov över där och sent på kvällen åkte jag och massa killar i en liten bil till en fotbollsplan där dom spelade fotboll ett tag, jag satt och kolla på som en maskot och drack öl. alla va lite fulla så det va kul :p sen åkte vi hem och satt ute på verandan och lyssnade på när en av killarna spelade gitarr och han sjöng, han va fett duktig! sen chillade vi bara och efter ett tag blev jag trött så jag gick o la mig och det blev ganska sent så jag kom aldrig upp till skolan idag. gick upp typ vid halv 3 eller nått sånt, åt sen åkte hem. nu ska jag typ äta lite, sen duscha, göra läxor och massa skit.. ska iaf gå till skolan imorgon :) påminnelse, det är bara 10 dagarna kvar tills min födelsedag! :D don't forget! nu ska ni få se dom fina leggingsarna jag köpte igår. pussen!



Dom till vänster är ett par lackleggins från Gina tricot, 149 kr
Dom till höger är ett par mjukisleggings med leopard mönster från Divided, 99 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0