är hos pappa

Heeej där :D idag var jag bara i skolan ett tag för min kompis fix nån kramp i magen så vi åkte in några till sös akuten för o kolla upp det. det var en dålig nyhet :/ men det går lätt att lösa så det är bra. min bebis får inte bli sjuk :( men det är bra nu. vi hade faktiskt mysigt där i väntrummet, såg massa söta bebisar och kollade på ett program på tv om mammor som föder barn, så jävla intressant. men man blir lite skraj för att föda barn asså :p vi fick vänta ganska länge så vi åkte till skanstull donken och åt lite där sen åkte vi tillbaka och tog en fika i väntrummet. när vi va klara där åkte vi hem. hemma har jag färgat håret (mörkbrunt) sen har jag klippt lugg igen :D blev skitbra! prövade mitt löshår också, så jävla snyggt ojojoj! har ba vart hemma och fixa massa saker sen kom pappa o min farbror o hämtade mig med bil så åkte vi till pappa i gubbängen där jag är nu :) det är så mysigt här, en liten lägenhet. nu ska vi äta pocorn och kolla på tv sen ska jag sova här för imorgon är jag ledig :D ska fixa mitt cv lite nu sen umgås med pappa. fick nyss veta att min brorsa är inlagt på sjukhus för en blindtarms operation :/ är fett orolig, men vi får hoppas på det bästa. ha en bra kväll :) puss

här kommer lite bilder från gårdagens skoldag:



min nya frisyr:

Kommentarer
Postat av: emma

fin du är gumman :) <3

2009-09-02 @ 23:22:15
URL: http://notlikeus.blogg.se/
Postat av: Ramou

Alåå gumman ditt hår vart skit bra ju ;) <33

2009-09-03 @ 09:41:23
URL: http://knasssbarn.blogg.se/
Postat av: martina

tack emma :) detsamma! <3

2009-09-03 @ 11:00:18
Postat av: martina

tack ramou :D blev faktiskt nöjd <3

2009-09-03 @ 11:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0