Busy woman!

Hellu, har nyss kommit hem från praktien, är blöt och mina skor är svarta typ så ska tvätta dom snart :) spelade nämligen fotboll med barnen innan jag gick hem, det va killarna mot tjejerna och vi ägde!! dom är så duktiga, fattar inte :p men det va kul iaf! det har varit en bra dag, har varit med på en musiklektion, lärt känna massa nya barn och kommit in i det hela väldigt snabbt. känns bra :) haha ni skulle hört när jag tog rast o satt inne i personalrummet, då stog några barn utanför och slog på fönstret och skrek: SLÄÄÄPP UT MARTINA, SLÄÄÄPP UT MARTINA!! helt galna, men fett gulligt :p nu ska jag tvätta mina skor och sen mig själv, möta annika, möta en som ska köpa min jacka. och det roliga är att han åker ända från gävle (a) hahahah! menmen, i get moneey on the bank ;) PEACE

Mina och barnens bakverk av lera:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0