cookies

Hej, nu sitter jag och dricker juice och chillar framför datan :) har varit en lång skolvecka men allt har gått bra. hade massa läxor jag trodde jag inte skulle hinna göra, men jag gjorde dom i sista sekund och det gick bra :D är fett stolt över mig själv! igår efter skolan åkte anni med mig till skanstull för jag skulle möta mamma sen gå till optikern och kolla synen. efter det gick vi och åt grekisk sallad på ringen och sen åkte vi hem till mig :) när vi kom hem till mig kollade på massa idolklipp, asså vissa är så jävla roliga! speciellt gubben som spelar trummor och beatboxar, kommer inte ihåg vad han hette men asså skönaste :'D dör av garv! sen blev klockan rätt mycket och vi bestämde oss för att gå o handla lite smått o gått, så vi åkte till farsta hemköp och köpte lite kakor och så (a) men bara lite.. lovar! sen kollade på vi filmen skicka vidare som jag har sett en gång förut och vi grät som fan. den är så sorglig :( men bra! när den va slut deckade vi och faktiskt så kom vi upp imorse :D dagen har varit seg, vi hade idrott, va ute och gjorde massa lekar och så, sen har vi hållt på med nån jävla tidning där alla skulle skriva en varsin artikel om dialekt, sociolekt och nånting annat så jag skrev om skillnaden mellan män och kvinnor språk :p skit intressant ju! som tur va så fick vi sluta en timme tidigare. nu ska jag hoppa in i en dusch sem göra mig iordning och åka till sollentuna och där stannar jag över natten. PUSS PÅ ER! <3


Jag och annika i mataffärens kamera:


Fula qellie och jag i skolan:
 haha förlåt qellsi <3



Jag och min älskade missy myser:


Kommentarer
Postat av: Q

snälla kan du bara gå och dö? :)

2009-09-16 @ 16:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0