Dop idag!

Godmorgon.. jag är fett trött :/ gick o la mig vid 12 igår efter jag hade kollat klart på en film som heter Den vita massaien. En av dom bästa filmerna jag har sett! Den måste ni se. den handlar om en vit tjej som blir förälskade i en massai i kenya och hon bestämmer sig för att stanna kvar och lämna sin pojkvän och sen händer det massa saker. skit vacker film! grät som fan i vissa delar.. menmen, nu ska jag ner och göra frukost. har fett ont i halsen så ska göra te med honung i.. hoppas jag inte blir sjuk :( efter frukosten ska jag fixa mig sen åka till västerhaninge, för jag ska nämligen på dop, det är min tjejkompis annikas lillasyster veronika som ska döpas idag :) ska bli jätte kul! så jag kommer väll vara kvar där hela dagen antar jag. men jag kanskek skriver ikväll hur det var, vi får se :) ha iaf en skön dag i solen. pöss


Kommentarer
Postat av: Ramou

haha kollade på den filmen nyss ;)

2009-09-14 @ 10:28:04
URL: http://knasssbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0