en helt vanlig dag

Hej! idag är det måndag och en ny vecka i skolan. vi har inte gjort nått spec idag, bara vanliga lektioner men vi fick sluta 1 timme tidigare för våran lärare glömde bort när vi sluta egentligen :p hihi det var en jätte söt liten flicka i våran skola idag som var där med sina uuuuuunga föräldrar, säker gamla eller nya elever. men ungen va fett söt o jag lekte lite med henne :) iaf, jag åkte direkt hem efter skolan, fixa mig lite sen drog till en kompis ett tag sen hem igen. nu har jag ätit grönsakssoppa och ba chillat. pratade med anni för en stund sen som fortfarande är sjuk men på onsdag kmr hon tillbaka till skolan, jippie :D snart ska jag dra igen och sova borta. skriver imorgon igen! puss och godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0