Första dan på praktiken

Idag var det första dagen på praktiken, började kl 8 o slutade kl 3 och det har varit jätte kul o få träffa alla barn o så. under dan har vi gjort trygghets övningar så jag gick runt med en grupp o va med dom på olika aktiviteter som skulle stärka deras trygghet. det va kul :) sen va vi ute lite då o då, typ spelade basket, kollade på larver osv. sen hade vi lunch, vi åt biff och potatis med sås. sen har vi läst lite o så. har mest försökt lärt känna barnen och få in deras namn :p men det har gått bra, har träffat jätte söta små tjejer som är efter mig hela tiden. alla barn älskar mig (a) men iaf, va ganska trött när jag gick därifrån, men tog mig till vivo o köpte en hårspray sen gick jag hem. har nyss ätit pyttipanna och ska hoppa in i en dusch sen ska jag fixa mig tills annika kommer vid halv 7 för vi ska kolla på en fotbollsmatch i kärrtorp ;) efter det ska jag väll hem o sova, börjar ju 8 imorgon också så.. men vi hörs!
puss och kram

Vimmelbilder från Viper:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0