Fredag!

ÄNTLIGEN HELG! den här veckan har gått sååå segt :p fast idag hade vi bara 2 lektioner, fett skönt! när vi slutade åt vi lunch sen fick jag skynda mig till min praktikplats i sköndal för skulle va där kl 1 idag och hälsa på. det gick bra, fick träffa lite personal och barn. några va på mig dirket, dom är ju så i den åldern. ska ha 6 åringarna :) ska bli kul o se, men jag tror att jag kommer va helt slut efter 7 timmar varje dag.. när vi var klara på praktiken så gick jag hem, bor ju bara en station med buss härifrån dit så det är inte så långt o gå, så tänkte va lite hurrtig och gå varje morgon, tar typ 15 min ;) får se om jag orkar det. idag har jag väldigt mycket o göra, nu ska jag duscha och sånt sen ska jag möta en kompis när hon har slutat och sen ska jag möta en tjej i gullmars som ska köpa min jacka, förhoppningsvis och efter det kanske jag ska hem till anni i västerhaninge för hon är nämlige ensam hemma, så hon ska ta dit lite tjejkompisar och chilla, kanske dricka lite :) det blir säkert kul så hoppas jag hinner dit! ska skynda mig nu, ha en bra kväll! ONE LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0