fucked up internet

Hellu :D nu var det några dagar sen jag skrev, det är pga att mitt internet hemma inte funkar :/ blir galen, vi har ringt com hem flera gånger men dom skiter i.. måste ha mitt internet asså (a) menmen det har hänt ganska mycket dom här dagarna så måste tänka efter lite vart jag ska börja. idag har jag iaf varit med yasmin en tjej från min skola och hennes lillasyster, skit sköna och trevliga tjejer :) vi hade skit mysigt, vi va inne i stan och åt på folket kebab sen chillade vi bara och pratade och skojade, helt lyckat! och nu har vi bestämt att deras mamma ska bjuda mig på chapati (en afrikans rätt) som är det godaste som finns :D men iaf, nu är jag ensam i min pappa lägenhet, ska sova här också. igår var jag på fest i jordbro med ramou och några andra i jordbro. festen var helt okej, typ bara lations och reggaeton musik för det var en latino tjej som fyllde år. men det va chill, vi fick paella och lite spansk mat o dricka. när vi blev trötta skjutsade ramous killes bror hem oss till ramou med hans bil, fett skönt! när vi kom hem till henne decka vi direkt och på morgonen blev vi väckta en hennes söta lillsyster amina, har aldrig sett en så söt mulattunge. världens sötaste men världens kaxigaste också! hon nöp mig i tuttarna hela tiden, haha fett skön! fick en puss av henne på munnen när jag gick (a) aww! hoppas jag träffar dom snart igen. fick skjuts hem till hökarängen av ramou syster latifa och hennes pappa så det var skönt. det var dom dagarna.. hm, i förrgår tror jag att jag var i stan och sökte jobb och mina vänner jihan och annelie joinade mig :) vi hade fett kul och har inte träffat jihan på fett länge, vi gick i samma klass förut. har saknat henne fett mycket! ska träffa henne imorgon också, ska bli kul :) iaf jobbsökandet gick väll sådär, lämnade in några cvn men ingen behöver typ personal.. får hoppas på det bästa och söka vidare, JAG MÅSTE HA ETT JOBB! och skämms på mig, har inte varit i skolan på 3 dar, fast en av dom dagarna va vi faktiskt lediga (a) måste börja skärpa mig nu asså! menmen nu är helt slut, ska kolla på simpsons filmen nu. den suger men det var den ända braiga filmen pappa hade :p godnatt allihop, pusspuss!

Lite bilder på mig från dom senaste dagarna:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0