har mitt internet tillbaka :D

HEEEJ ALLA FANS :D nu har jag antligen fått tillbaka mitt internet, fett skönt! har saknat det :$ nu har jag massa saker att fixa så hinner inte med att fixa mig själv :p är stressad nu asså! dom senaste dagarna har jag varit med kompisar, tex annika :) vi har fikat och kollat runt i stan. idag köpte jag faktiskt klänningen jag ska ha på min födelsedag :D så fin! sen imorgon ska jag köpa lackleggings o ha till. det blir najs ;) jaa.. dagarna har varit helt okej. har också haft fullt upp med att planera inför min födelsedag som är snart :D längtar som fan! ska bli min bästa nånsin med mina tjejer <3 kommer faktiskt inte ihåg mer men ska äta och fixa mig klart nu sen ska jag sova borta. men jag har massa läxor också som jag måste göra :( men jag skriver mer imorgon, pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0