Lilla snutt

Hellu :D nu är jag hemma från dopet. det var helt perfekt :D först åkte jag hem till anni och va där tills alla va klara, jag fixade blommbuketer till barnen och gosade med bebisen veronika som skulle döpas. sen fick vi skjuts av annis pappa till kyrkan där vi väntade in alla. sen fick vi sätta oss i kyrkan och vänta på att familjerna med bebisarna skulle komma in, det var 3 olika bebisfamiljen som va där o skulle döpa sina barn. veronika kom först och det gick jätte bra :) hon va så söt i sin vita dopklänning! när dom hade hällt klart vattnet på deras huvuden sjöng vi lite psalmer sen åkte vi hem till anni igen med hela hennes familj och släkt och åt jättegod mat :D efter maten va vi helt slut så vi chillade ett tag tills det blev tårta och sen lekte jag mest med alla små söta barn som va där. angelika, som är 2 år snart, annis lillasyster, känner jag sen förut men först kände hon inte igen mig så hon va lite blyg men sen släppte det och hon blev trygg hos mig :p det va jätte kul o se alla småttingar springa runt med ballonger och allt. dom är som sötaste när dom börjar säga ord och små meningar, så läspar dom lite sådär. dööör! sen åkte jag hem och nu kom jag precis ut från en dusch. ska fixa mig o åka till sollentuna o sova där. hoppas alla har haft en bra dag! vi hade iaf tur med vädret ;) kramis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0