Mah weekend!

Heellu :D har inte skrivit på hela helgen, fy på mig! har iaf varit en bra och rolig helg. i fredags var jag först hemma och fixade mig, sen gick jag och hämtade ut min skinnjacka som jag beställde från H&M, ska visa bild på den, sen mötte jag min babys kusin och hans tjejkompis i liljeholmen för vi skulle köpa dricka. först köpte vi drickan sen gick vi upp tills mikes hotell och åt sen åkte vi vidare till min baby i sollentuna :) senare kom min kompis ramou dit så drack vi och hade skitkul. blev lite små tjaffs men det löste sig! dagen efter var jag, mawe och mike kvar hos mawe, vi chillade där och sen kom några av mawes killkompisar dit så vi va med dom ett tag. skit trevliga :) på kvällen tog vi det bara lugnt, kollade på film o så och hade fett mysigt. somna typ kl 4 men kom upp vid 1 idag. typ direkt när vi vakna gick vi upp och klädde på oss sen åkte vi till stan för dom skulle träna o jag hem. nu är jag hemma har nyss ätit lite, ska hoppa in i en skööön, efterlängtad dusch snart :) sen ska jag bara chillla hemma idag, fett skönt. imorgon är det praktik igen, woooho!

Ramou och jag i fredags:


Jackan jag köpte:


Blomma jag fick av min baby idag:


Nu kommer den stora nyheten:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0