min födelsedag idag!

FÖR DET ÄR INGEN VANLIG DAG, FÖR DET ÄR MIN FÖDELSEDAG, HURRAHURRAHURRA!! :D synd bara att man ska va helt förstörd med ett krossat hjärta på sin födelsedag, menmen.. mår inte alls bra nu, hände en sak igår som jag aldrig kommer glömma. kan iaf säga att "min baby" som jag skrev om förut, kan dra åt helvete och tro mig i helvetet kommer han hämna. bortsett från det så var min kväll helt lyckad igår :D först var jag ute och åt med några kompisar på en mongolisk restaurang. det var jag, annika, emma, qellie, sandra och annelie som var där o åt. maten va jätte god och allt va bra :D fick små söta presenter och hade jätte mysigt med mina tjejer. tack så mycket! efter det åkte dom minderåriga hem och vi som va 18 gick vidare och förkrökade lite i kungsan och pratade osv. sen vid halv 12 ungefär åkte vi till fridhemsplan för vi skulle till klubben viper, jag vet inte bästa klubben men vi hade gratiskort in dit så det va därför :p när vi kom till vakten såg han att jag fyllde år om 5 min typ så fick gå in. när vi kom in fyllde jag 18 efter några min så då skrev vi och alla mina kompisar skrek grattis, så söta! sen gick vi ner och ägde dansgolvet, tro mig :D det va helt okej musik och vi hade fett kul. en efter en drog hem för dom mådde dåligt men jag, astrid och elin va kvar ett tag sen åkte vi vidare. kvällen sluta i kalabalik, men det är inget jag vill berätta.. är iaf hemma nu och snart ska jag fira min födelsedag med familjen sen kommer anni hit och ska sova här :) tack för en rolig kväll igår tjejer! och här kommer alla fina bilder från igår:

Påväg in till stan, innan restaurangen:




På restaurangen:





Förkrök i kungsan:




På klubben:




Kommentarer
Postat av: Anonym

din födelsedag var en riktig mysig dag/kväll.. tack för att jag fick komma baby! <3<3

2009-11-17 @ 15:24:24
URL: http://sandraboudree.blogg.se/
Postat av: martina

va rooligt att du tyckte det gumman :)

klart du fick komma! <3

2009-11-17 @ 16:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0