New clothes

Ser ut som en bitch på klassfotot och som ett mongo på porträttfotot, men okeeeej :p som sak, var i skolan idag och tog foton. gick upp kl 6 imorse för att locka håret och sen drog iväg. efter fotograferingen pallade jag inte åka till praktiken för ingen annan skulle det så åkte in till stan med qellie och therese. först gick vi o åt på donken sen gick vi runt o kollade i affärer för jag letade efter ett par vantar, men hittade inga så köpte lite kläder ist (a) kan inte låta bli asså.. köpte en sak till min älskling också :) berättar sen vad det är när jag har gett det till honom! när vi hade shoppat klart åkte alla åt sitt håll o nu är jag hemma. pratade med sanna nyss o vi ska ses sen när hon slutar :) ska typ till farsta centrum o kolla lite. ska bli cook najs ;) men nu ska jag visa er vad jag har köpt idag, peeaaace <3

BÄSTA:

Mcfeast +meny med cola och garlic, fast cheddar är bäst!

Snyggingarna qellie och therese på donken:


Kläderna jag köpt idag:

T-shirt från Footlocker, 199 kr
Tunika från Divided, 199 kr
Midjeskärp från Veromoda, 99 kr
Linne från Divided, 99 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0