Parteey!

Hellu :) igår skulle jag ju sälja min fjällis men tjejen som skulle köpa den hade inte alla pengar så hon ska köpa den på tisdag ist. fick åka till skarpnäck i onödan.. menmen, sen åkte jag till anni västerhaninge och festade lite där :) tilde och emma kom också, 2 tjejer från klassen. vi drack och hade fett kul :D men det blev lite för mkt för mig, för jag är inte van längre att dricka alkohol, så jag mådde gaaanska dåligt så jag gick o la mig. vaknade upp imorse och va fett törstig och låg i annis stora säng. skicka massa sms till anni men hon svara inte, kanske för klockan va typ 10 (a) gick ner o letade efter henne då låg hon där i sängen och kollade mot mig. fick upp henne och så åt vi frukost, åt 3 yogurtar och drack te. sen gjorde vi iordning oss och åkte till farsta, för vi skulle fixa en sak där sen åkte vi hem till mig. nu ska vi äta korv o bröd :) sen börja fixa oss inför kvällen! ska blir så kul :D först ut o äta god mongolisk mat sen ut o klubba, lääängtar! för imorgon är det ju min b-day så ska fira idag med mina homies ;)
hoppas ni får en bra kväll, puss!

Jag och hästen:


Fyllot tilde:

Kommentarer
Postat av: lisa

ha d bäst ikv gumman :) sry att jag ej kom:( <3

2009-09-19 @ 17:15:30
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0