Shu

Försovde mig till praktiken 1 timme idag, so what? gick iaf dit, va där till kl 2 idag för skulle på utvecklingssamtal i skolan. men dagen gick bra med alla söta barnen och utvecklingssamtalet gick också bra. berättade för min mentor att jag, mamma och pappa tjaffsade igår om vem som skulle följa med mig till skolan, sen kom jag på idag att jag är ju 18 och då går man själv :p min mentor höll på o garva ihjäl sig! menmen, efter samtalet åkte jag och mötte min kompis gabbi i stan, vi gick runt lite och kollade så köpa jag en jätte fin kofta sen skulle hon till flempan så jag åkte och mötte min baby i mariatorget och följde med han till en afrofrisör och kollade när han gjorde flätor, som blev skit kattigt! haha fett kul, det var typ 15 afrikaner där och alla skrek när dom prata och flaxade med händerna, dog av garv! :'D dom är sköna asså! när mawe var klar åkte han till sin match och jag hem. har ätit, tagit ett varmt bad och pratat med min kompis sanna, som jag saknar grovt mycket! vi prata typ 1 timme och bestämmde att vi ska ses på torsdag, läääängtar! men nu ska jag klä på mig och ba chilla, en ny dag imorgon.. Pöss

Koftan jag köpte idag:


Grå kofta från Divided, 149 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0