Sjuk

Vaknade lite sent idag, så ringde praktiken o sa att jag är sjuk, fast det är jag i för sig menmen.. har sovit tills halv 12 typ och har nyss ätit frukost. nu ska jag städa rummet lite, ska faktiskt dammsuga och sen typ plugga lite. för passa på när man har tid liksom. när jag är klar ska jag duscha sen kommer annika hit. ikväll ska jag nog sova borta, men vi får se. vad ska ni andra göra idag? :) glömde o berätta att jag förut blev medlem på nannynu,se där man kan jobba som barnvakt och dom har nu kontaktat mig för dom gillade min profil så har bokat tid för intervju nu, ska bli kul :) hoppas jag får jobbet!! men sen måste jag har ett jobb brevid också, det här går inte, men det finns ju typ inga jobb de är de :O om ni vet några bra sidor för jobbsökande, så skriv! pusspuss


Kommentarer
Postat av: Ramou

Hoppas det går bra gumman <333

2009-09-24 @ 09:36:46
Postat av: martina

tack älskling <333

2009-09-24 @ 19:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0