skansen

Idag var vi på skansen med klassen, riktigt mysigt men jäävligt kallt :p mötte anni först i tc och åkte tillsammans med henne till skansen där alla i klassen satt och väntade. när vi kom gick vi in och sen fick vi gå runt själva och kolla på alla djuren. fan va man känner sig som ett barn igen när man går runt där helt inspirerad av alla djuren :p haha kul! vi tog massa roliga bilder också som jag lägger upp sen när jag har fått dom. när vi inte pallade går mer satte vi oss vid allsång på skansen scenen och chillade i solen, sen när våran lärare kom fick vi åka hem. jag och anni mötte hennes killkompis så åkte vi och köpte lite mat i tc och satte oss inne i kulturhuset och åt sen satt vi där o snacka ett tag tills jag ville åka hem. nu är jag hemma och jag fryser som fan, det är fett kallt ute :O får ha halsduk och skinnjacka redan.. vill fan ha vinterjacka (a) på tal om det så har jag hittat en som vill köpa min fjällis så är fett glad :D ska ju köpa en ny i vinter, en goose eller en boomerang. nu ska jag plugga lite tills imorgon, man ska skriva om sin uppväxt o så ;) så ha en bra kväll, kanske skriver nått roligt sen! pöss

Jag, chillin:


Dags o hänga av sig sina nappar:


Sälar och björnar:


Liten söt gris och litet får:


Anni chillar med en älg, haha:


Fler roliga bilder från skansen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0