U'r everything i need

ALÅÅÅ :D har varit en bra dag på praktiken, fick vara med 2:orna idag för kom försent o missade mina 6 åringar som åkte på utflykt, tråkigt :/ men fick va med 2:orna som sagt, riktigt roliga och mysiga. men på lektionerna ville jag ba dö :p satt som ett litet barn o hängde på bänken, sen kom jag på att jag ska va förbild (a) men hjälpte till lite och för en gångs skulle kunde jag matte, haha! vi var ute lite också o då spelade vi fotboll, basket och sen satt vi i solen och värmde oss bara. berättade för dom vi matbordet att jag har kille då blev dom helt nyfikna och när han ringde skrek dom i bakgrund: "POOOJKVÄN, POOJKVÄN, FÅR JAG SÄGA HEJ!!!??? helt husteriska :p fett söta asså! sen när 6:åringar kom tillbaka fattade jag hur mycket jag hade saknat dom små liven, till skillnad från 2:orna som är i en ganska jobbig ålder, fast jag diggade dom ändå :) efter praktiken åkte jag hem och fixade mig sen kom mawe hit ett tag, för vi skulle åka tillsammans till handen o kolla på skor åt mig, men vi hittade inga där så vi åkte till skrapan i medis o där hittade vi ett par fina skor, men vi kom överens om att vi ska åka in till stan imorgon o gå till Nk o kolla på lila converse som jag helst vill ha, annars köper vi dom vi hitta idag :) blir näääjs! jag och min baby hade iaf en underbar dag tillsammans, åkte hit o dit, skrattade och busade :D sen blev vi hungriga så vi gick till donken o åt. efter det skulle mawe köpa ett startpaket till sin mobil på pressbyrån så drev han med han som jobba där ba: tjaaa vad händer? o hälsa på han o allt. vilken drivare :p men det va fett kul sen stog dom där o snackade sen när vi skulle dra han ba: jag ringer dig och du har en jätte fin tjej. awwww (a) men åkte jag med till tc ett tag sen skiljdes vi åt :( saknar honom redan! baby du gör mig så glad <3 men nu är jag fett trött så ni ska få se lite bilder sen ska jag sova. godnatt bloggen!

Såhär såg jag ut igår:



Min baby, datanörd:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0