ÄCKELGUBBE!!

heellu :) im here now! hur har eran dag varit? min har varit helt okej, hade halvdag i skolan så det va skönt, slutade efter idrotten. hände en skit äcklig sak när jag va påväg hem, asså är såååå äcklad så vill inte ens skriva om det, jag satt på tuben och en typ 50 årig gubbe stod typ 2 meter ifrån mig och han stirrade heeela tiden så jag stirra tillbaka för han skulle kolla bort men han gjorde inte det, vet ni vad han gör sen? :O stoppar in sin hand i byxan och börjar av ni vet vad och sen tog han ut handen och började klämma utanpå.. asså omg jag sprang från tuben när jag gick av, fyfan va äcklig människa :O om han ens hade gått ett steg efter mig då hade jag skrikit åt han och skämmt ut snubben... fyfan! aja är hemma nu så det är lugnt och snart kommer olivia hit :) vi ska ba ta det lugnt och sen pluggish. mådde skit dåligt igår kväll, började med medicinen så tror det va därför. jag började hosta, fick ont i halsen, mådde illa o allt så sov typ vid 10 :/ är nog pollen allergiker också.. love


Kommentarer
Postat av: lisa

omg :S vad vidrig!

2010-04-29 @ 07:33:07
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: Lina

uuuhhhhhhhee twieee på såna skadade äckliga personer .. martini jag får bli din livakt <3

2010-04-30 @ 20:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0