Ändrade planer..

Hellu :D är hemma nu, hade halvdag fett skönt! blev sol när vi skulle åka hem, naajs :D ska sitta ute sen och plugga. har prov imorgon, hoppas det går bra.. fick reda på att lloyds fest han skulle ha i helgen har blivit flyttad till nästa helg så nu får jag och olivia andra våra planer lite.. får se vad som händer, vi ska iaf festa imorgon, det är ju valborg :D längtar tills lördag iaf, när jag ska göra min tatu. ni kommer få höra mig tjata hihi :p nu håller jag och mamma på att städa huset, jag ska städa mitt rum för det ligger kläder och saker överallt sen ska ha bädda rent i sängen och så också. kommer bli skönt :) haha igår gjorde olivia 22 flätor i mitt hår, undra om det va stoort som ett afro idag :D haha fett fint! förresten, jag älskar låten jag la upp igår. gör inte ni det? :O så himla bra! och sexigt när hon sitter på bänken och gosar med lil wayne ;) men nu ska jag fortsätta städa! kommentera lite folk :D idag kommen ny dagens fråga, så svara på den! blir jätte glad. love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0