Barnvakt idag

HEEEEEJ GULLUNGAR :D ush vilken väder det är ute, regn och moln. inte kul :/ men ska vara barnvakt idag åt 2 söta mörka barn, ska bli roligt :) ska dit vid 5 ungefär. nu har jag precis kommit hem typ, pappa skjutsade mig från honom. va ju där igårkväll och pluggade. gick riktigt bra faktiskt :) blev klar med några saker. satt till kl 12 typ. sen kollade jag lite på tv och sen sov jag. vaknade vid 12 idag :p jag har varit helt trött dom senare dagarna.. o snart börjar skolan, hur ska jag klara av att gå upp då? nu ska jag ta en dusch, äta nått sen gå till barnen :) kommer hem inatt eller så sover jag kvar där, vi får se! kram på er, love


Kommentarer
Postat av: paulina♥

sv: hihi okej :) ha det så roligt ;)

jag ska inte göra ngt spec tror jag (:

2010-04-10 @ 14:21:23
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0