CLUB SWAG!

Hellu sweeties :) hur mår ni idag? jag är bakis! fast bara lite :p det va gryyyymt kul igår! först va jag på nivå med lloyd, roy och josef och förkrökade lite. vi satt bara o chillade o hade trevligt. sen vid 10 åkte vi vidare till hötorget där vi mötte några, som sagal och natha mina sötnosar :D vi fick springa genom ösregnet till club swag. fyfan :p när vi va framme gick vi in och satte oss, sen kom nicki och tisha och joynade oss! :D det hade inte kommit så mycket folk då men sen kom det mer o mer tills det va fullt. det va bra musik från början, hiphop och dancehall :D efter nån timme började vi dansa och då började alla dansa. det va fett kul :D tro mig jag dansade heeela tiden, satt typ aldrig ner. älskar att dansa! kvällen va iaf lyckad, bra musik, bra stämning och skönt folk. i slutet när alla va lite sega satte dom på reggae och då stod alla och sjöng med värsta inlevelsen. så mysigt :) vi gick därifrån vid 2 och gick till donken en stund sen åkte vi hem. jag deckade direkt när jag va hemma :p

vaknade vid 11 imorse och tog en dusch, drack min shake och sen låg jag ute i solen ett tag. nu har jag inte så mycket att göra, ska typ plugga lite o så idag. imorgon har jag prov, ush :/ fast det är inte så svårt prov. love








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0