Coupe decale!

VAD HÄNDER UNDERBARA FOLKET? :D mår ni bra idag? jag är så glad när solen är framme, det är såå varmt o skönt! the sun makes my day <3 va i skolan idag som vanligt, hade idrott, va hungrig hela dan eftersom jag bara äter min diet (shake), satt ute i solen, mm :p det har varit en skön dag iaf! haha frågade min lärare som är från afrika vilket land han kommer ifrån för jag ville veta om han va kongoles så han kunde lära mig coupe decale (kongolesisk dans), men tyvärr va han från nigeria :p haha han skratta fett mycket och tyckte det va kul att jag ville börja dansa det och han tyckte också det va en snygg dans! men nu behöver jag inte hans hjälp för jag hittade en skitbra dansskola igår som har just coupe decale :D där ska jag spiiiiiiiiiikat börja med min älskade olivia! ååh va kul :) längtar! iaf, efter skolan åkte jag, qellie och therese till gamla stan och satt på bryggan. det va jätte skönt :) sen åkte jag hem och satte mig på baksidan med mamma och pratade lite. snart ska jag ta en till shake sen ba njuta av vädret. hoppas ni haft en bra dag! TACK FÖR KOMMENTARERNA, KEEP IT THAT WAY! love











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0