GLAD PÅSK!

Hellu :D har ni fått några påskägg än? jag har precis ätit kebab och sitter och kollade på tecknade filmen järnjätten. såg den när jag va liten :p så jävla bra! mamma och min låsas pappa håller på att laga påskmat nu, men jag är så jääävla mätt :o vet inte vad jag ska göra.. igår var det iaf en jätte mysigt kväll förutom att Fally ipupa konserten blev inställd :/ jag och olivia åkte ist till cafe 60 och fikade och pratade om allt. jätte mysigt :) sen åkte jag hem och sov. idag blir det som sagt lite påskfirande med familjen sen ska jag och olivia hitta på nått ikväll och sen ska jag sova hos henne. min baby <3 nu ska jag fortsätta kolla på filmen, love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0