Gonna make it 2 the top

SHUUSAN :D hur mår ni?
jag är trött som vanligt och trött på vädret. hoppas det blir bättre imorgon :) skolan gick bra idag, vi fick veta att ett av våra ämnen är över nu och jag har klarat det :D psykosocialtarbete heter det! jag har godkänt, men ska göra en inlämningsuppgift så jag får vg eller mvg. känns bra :) har en månad på mig så det är nog lugnt. vi fick jättegod mat i skolan idag, etiopisk köttgryta :D starkt och gott! smsade en bild med maten till olivia direkt eftersom hon är från etiopien haha! vi fick också välja indviduellaval idag, jag valde franska och barn & ungdoms psykiatri eller vad det hette, va inte så många som hade valt franska, eller inte än iaf, så skrev in mig på engelska B om franskan inte blir av. efter skolan gick jag och emma till gina en stund och kollade runt, vi hittade lite snygga saker vi ska köpa imorgon. blir najs ;) ikväll blir det plugg och ska färga håret! längtar tills imorgon, men det får ni inte veta nu ;) love

Etiopiska maten vi fick i skolan:


Me today:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0