Helt sluut

Godmorgon, eller eftermiddag eller vad man säger.. :p är helt slut asså! sov från kl 11 igårkväll tills nu typ. är död från kryssningen där jag knappt kunde sova. nu sitter jag och kollar runt lite på datan och äter lite chokolaaaate. ska snart gå ner o äta frukost och sen försökte plugga :) fick nyss ett samtal från en mamma som jag känner som ville att jag skulle sitte barnvakt imorgon åt hennes 2 söta afrikanska barn! klart jag ställer upp :) jag älskar barn! men plugga är nog det jag kommer göra idag, och packa upp väskan. nu är snart lovet slut, ush va hemskt det känns :/ men det har varit ett lyckat lov iaf. hur har ni haft det? :) love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0