Humörsvängningar

Heeeeeeeeeey everybody :) ååh jag är så trött! blir så nu när jag går på dieten, har inte ätit riktigt på 4 dar nu.. men jag är stolt över mig själv som låter bli. har humörsvängningar också.. idag har jag varit fett irriterad på allt o allt.. va en tråkig dag också. först va vi ju på studiebesök på haaaaaaaare krnsa, där en gubbe snackade fett mycket, sen fick vi sjunga och dansa lite, sen bjöd han på äckliga chips :p efter det åkte vi till skolan, åt lunch sen hade tråkig samhälles kunskap.. våran lärare är coco också, hon kastar ur sig massa dumma kommentarer hela tiden, hon ba: tänk om man skulle vakna upp som afrikan :o asså på ett dåligt sätt! man va whaaat? helt sjuk.. aja gick därifrån med emma sen åkte jag o mötte samar innan dansen sen åkte vi tillsammans dit. dansen gick bra, men är trött på stället och låten. uttjatad asså! efter dansen åkte jag hem. nu är jag hungrig haha :p men ikväll blire antingen fest eller chill. får se vad som händer i tråkiga stockholm :) haha värsta hater idag! sry! love people




Kommentarer
Postat av: paulina♥

sv: det är så jäkla intressant å höra vad andra säger om det ;) hehe

2010-04-16 @ 21:48:27
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: towa

åh gud vad roligt, dansar du? :)

2010-04-16 @ 22:22:36
URL: http://towas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0