Jag är krossad

Vet inte vad jag ska säga, men känner bara att jag vill skriva ut.
Såg nyss en film som heter Precious. Den va så sorglig och fin.
Jag är helt varm i kroppen och tänker på allt som hänt mig.
Just nu är jag förvirrad och mår sådär..
I miss you.
Jag försöker leva mitt liv som jag vill, jag försöker må bra.
Jag går i skolan, jag har min älskad vänner.
Tack för att ni finns! Jag älskar er mest <3
Som sagt så gjorde jag och mitt ex slut nyss.
Eller rättare sagt jag gjorde slut.
För han slog mig.
Det är det värsta som hänt mig. Och inte för han slog mig.
Utan för den personen jag älska kunde gör så mot mig.
Jag älskade han mer än allt annat, jag ville leva med honom.
Och han sa att han ville detsamma med mig.
Men hur kunde han då göra så mot mig?
Det är nått jag aldrig kommer att förstå.
Jag tar inte längre hans skit.
För jag är värd bättre.
Men jag saknar honom verkligen, så jävla mycket.
Nu måste jag bara vara stark.. Tills jag hittat min väg ut.
En kille ska aldrig höja sin hand mot en tjej.
Det vet alla och så är det!

Tjejer stå upp för er själva och låt ingen trycka ner er. Jag gjorde ett stort misstag, att stanna med någon som gjorde mig illa både inne och ute. Det gör så ont, jag är helt krossade. Hur ska jag nånsin kunna lita på en kille igen? Så jag ber er lyssna, vet erat egna värde och va lyckliga med nån som gör dig lycklig. Nån som gör allt för dig. Nån som gör exakt som du när du gör honom lycklig. Ta ingen skit! Be happy..

Kommentarer
Postat av: katusha och charlize

starkt av dig skriva om det också, för att visa kan inte ens erkänna om det för sig själva, och definitivt inte skriva offentligt!!!!! bra jobbat tjejen, fortsätt kämpa det klarar du..... du är verkligen värt bättre en så!

2010-04-04 @ 09:57:55
URL: http://www.metrobloggen.se/charlizemarie
Postat av: P

blev alldeles tårögd när ja läste den här texten, fyfan vilket jävla svin han är, jag vet vem den där killen är också var tillsammans me hans kompis..

Var stark, och det är tur att du har dina vänner som stöttar dig igenom allt!

2010-04-04 @ 12:25:29
URL: http://paulinemaria.devote.se
Postat av: P

sv: med fadi om du vet vem :p

fortsätt vara stark och du förtjänar en så mycket bättre kille som verkligen förstår hur bra du är!

2010-04-04 @ 15:45:59
URL: http://paulinemaria.devote.se
Postat av: Anonym

thaat's mah gurl! <3 Bless! / Meli

2010-04-04 @ 15:48:57
Postat av: Meli

That's my gal ! Bless<3 / M

2010-04-04 @ 15:50:01
Postat av: martina

yeees meli <3 always ur gal <3

2010-04-05 @ 13:08:57
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0