Keep my head up

Wazuup? :) jag är så himla trött och ush kolla vädret. nu ska ni få höra mig klaga igen :p ne men vem tycker om regnblaskväder? :/ inte jag iaf.. har varit en lång dag känns det som. började med klassråd sen höll jag och en kille i min klass idrottslektionen. vi gjorde en uppvärmning vi gör på min dans, sen killerboll, dutchboll eller vad det heter och sist situps och streching. vi fick bra betyg :) sista lektionen kollade vi på film i 2 timmar och det skulle ju va skönt om den inte söööööög! en gammal svensk film som man inte ens hör vad dom säger.. menmen.. åkte hem direkt efter skolan och köpte hårfärg på vägen, mörkbrun. köpte 2 saker på lunchrasten också, en basebolljacka på gina och en stor topp. ska visa! fick mail av min lärare i ämnen "människam socialt och kulturellt" och jag har inte längre ig varning i det ämnen. är så fucking glad :D har krigat med dom saker jag haft kvar. nu är det bara att kämpa på med dom andra ämnena. wish me good luck :D ikväll blir det chilla som vanligt, pluggpluggplugg u know. nu ska jag vila lite o äta. love



Kommentarer
Postat av: louise johansson

sv; okey så bra :)

2010-04-21 @ 17:56:27
URL: http://louuisen.blogg.se/
Postat av: katusha och charlize

vad sött du är!!!!

2010-04-21 @ 19:19:05
URL: http://www.metrobloggen.se/charlizemarie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0