Lång dag..

Hellu :) jag är såå trött nu.. har varit en lång dag. igår så ringde olivia mig och frågade om vi skulle träffas så jag åkte in till stan och träffa henne sen gick vi runt lite o pratade. jätte mysigt :) sen kunde vi inte slita oss från varann så hon följde med mig hem, så kollade vi på film som heter "Why did i get married too?". den va hur bra som helst, men vi trodde att det var en komedi men det va raka motsattsen, den va jätte sorglig och hemskt :( jag grät som fan i vissa tillfällen när en tjej blev slagen av sin man, det fick mig att tänka på vissa saker som hänt.. ush det va inte kul. men det va iaf en bra film :) den borde ni se! sen satt olivia uppe till typ 1 och kammade ut sitt afro eftersom hon har haft flätor som hon nu tagit bort. vi pratade och skrattade, kollade på bilder och filmer från kryssningen :P haha fyfan va sjuka dom va! sen tillslut gick vi o la oss och gick upp vid 9 imorse. jag tvättade håret först sen fixade vi oss. olivia gick lite innan mig. det gick bra i skolan idag, jag jobbade bra på lektionerna o så. efter skolan åkte jag hem, hämtade pengar sen träffade jag sandra i hökarängen och va med henne ett tag. när jag kom tillbaka hem var jag utlåst för jag hade glömt nycklarna och mamma va inte hemma så ringde pappa så gick vi till pizzerian och satt där ett tag. nu är jag hemma, ska ta min shake snart :) sen blir det plugg o chill! love



Kommentarer
Postat av: paulina♥

sv: hahaha ;)

2010-04-15 @ 22:37:10
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0