Mys dag med härliga människor

Hellu :) allt bra med alla?
Jag har haft en jätte mysig dag, efter en stressig dag i skolan med prov och massa skit så träffade jag en mamma som heter Ekaterina och hennes söta dotter Charlize som jag ska började vara barnvakt åt lite då och då. Har läst katis blogg ett tag och sa att jag kunde vara barnvakt åt hennes dotter om hon ville det, så idag träffades vi 3 i stan, åt lunch, pratade om massa, satt vi vattnet och åt glass och hade jätte mysigt. Charlize är såå söt och båda är jätte gulliga och snälla :) efter det så va jag påväg hem när olivia ringde mig och bad mig komma tillbaka till stan och träffa henne, så jag gjorde det och vi gick runt i stan lite, åt mat, köpte gul hårfärg till henne för hon ska va svensk på en skiva ikväll :p pleeease dont ask! åkte hem vid halv 7 och nu sitter jag här.. varit en känslomässig dag i min själ.. mår skit asså :/ u all know why.. menmen, det är bara att se framåt. ikväll ska jag typ plugga o kolla på film som vanligt. ha en myskväll! dont worry, be happy! love






Kommentarer
Postat av: louise johansson

hejhej :) jag ligger hemma och har maginfluensa, hur är det med dej? :)

2010-04-20 @ 16:23:38
URL: http://louuisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0