Petter - EN räddare i nöden



På omslaget till singeln "Fast för evigt", visar rapparen Petter Alexis Asker-gren sin vältränande ryggtavla, samtidigt som hans lilla dotter försiktigt kikar in i kameran. Det är en parodi på affischen för 50 Cents film "Get rich or die trying". Men när den amerikanska gansterrapparen poserar med en pistol instoppad i bakfickan är Petter beväpnad med en nappflaska.
- Jag är ironisk. Min nya skiva heter "En räddare i nöden" och det kan betyda en massa saker. För 50 Cent kanske det är en pistol men för mig är det snarare en nappfalska om min lilla dotter är hungrig, säger han med ett skratt.

Kommentarer
Postat av: Miss C

martina: Tack!!! ^^

2010-04-12 @ 18:30:42
URL: http://missc.devote.se/
Postat av: Aleks

Hey girl! :D Hur är det med dig?

har inte hunnit fråga om hur du hade det på kryssningen? Gick allt bra?

Ni vart jättevackra! Både du och din kompis!

Bless

2010-04-12 @ 22:21:56
URL: http://vybz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0