PLUGGGGG

Hellu :) im sooo tired! försov mig till skolan idag och missade en viktig lektion men när jag kom så jobbade jag på. vi gjorde mass saker idag som va viktiga och skulle bli klara. fick iaf reda på att provet jag gjorde för några dar sen i fritidskunskap fick jag G+ eller VG på, och fick nyss ett mail om ett en inlämningsuppgift som heter "brevet" fick jag VG på, så det känns bra. men har fett mycket kvar att göra så måste pluggaplugga massa ikväll. efter skolan gick jag och emma en snabbis till gina där jag hängde undan en baseboll jacka som är så känd just nu :p dom är fett snygga och bra pris också! ska väl köpa den imorgon. men nu ska jag pluggish, ha en trevlig kväll! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0