Saknar gamla barnprogram

ALÅÅÅÅÅ :D hur mår ni alla?
jag mår bra idag, det är sol ute, varmt, och dagen har varit bra. det gick bra i skolan, gjorde det jag skulle sen gjorde jag ett prov jag hade kvar o göra i fritidskunskap och det gick hur bra som helst :D svara på alla fråga, g, vg och mvg. ååh är så glad! hoppas jag får bra betyg på den. har verkligen tagit tag i skolan nu och ska göra allt jag har kvar plus det nya :) efter skolan idag så gick jag, emma och neshwan till gallerian. där köpte jag lite kläder som vanligt (a) jag kan verkligen inte låta bli.. sen köpte jag nutrilett shake för min diet. har druckit en gång nu :p får se hur det går! nyss satt jag och mamma och kollade på klipp på youtube på gamla barnprogram från när jag va liten. dom är så myysiga och har en mening med det dom visar. som trasdockorna, mjöktandsmössen, bananer i pyjamas, det susar i säven, mm. älskar dom så mycket! önskar dom kunde komma tillbaka :( får upp så mycket minnen när man va liten. nu ska jag ba chilla lite, sen kanske pluggish. love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0