Saknar kärlek

Mår inte alls bra just nu, idag.. Vet inte riktigt varför. Saknar kärlek. Någon att hålla om, någon att pussa och krama, någon att säga jag älskar dig till. Dessa saker saknar jag, att ha pojkvän.. Mitt humör går i olika faser, vissa dagar är jag glad, vissa arg och andra ledsen och deprimerad. Jag va beredd på att må såhär, men det är sjukt jobbigt. Vet inte hur jag ska kunna se framåt när jag bara ser en person i min framtid. Men det kommer aldrig hända.. Har iaf mina älskade kompisar som gör mig glad. Det är det som gör att jag håller huvudet högt. Sitter bara och tänker hela tiden vad som hänt och varför. Jag förstår fortfarande inte.. Vill jag ens förstå? Just nu vet jag bara att jag måste gå vidare och jag har kommit en bit på vägen. Lärt mig att aldrig kolla bak på det som en gång gjort mig illa. Hålla huvudet högt och ha nya mål. Men jag saknar bara kärlek..

Du sårade verkligen mig..


Kommentarer
Postat av: emelie runnelid

Söt blogg! :)

Allt bra med dig? :D

2010-04-09 @ 16:44:39
URL: http://fjortiisankan.blogg.se/
Postat av: melina

sv: tack dsm! Söt banner :)

2010-04-09 @ 18:10:26
URL: http://melley.devote.se
Postat av: katusha och charlize

du få vara stark och kämpa på bara, det bli lättare med tiden!!! snart träffar du nån som kommer att älska och uppskata dig precis som du är!!!!

2010-04-10 @ 22:13:14
URL: http://www.metrobloggen.se/charlizemarie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0