Ska göra tatu snart

HEEELLU :D allt bra med alla idag? äääälska vädret, asså det är helt underbart varmt och skönt ute! tack gud :D love 2 u! har haft en bra dag idag med ems i skolan, vi har gjort massa saker klart, tex ett collage om turkiet och lite annat, sen har vi ba chillat i solen och efter skolan gick hon med mig till apoteket där jag hämtade ut min medicin till min huvudvärk.. haha fett kul det apoteket i liljeholmen heter typ droghandeln :p det hette ju typ så i förritiden! menmen, kom hem för en stund sen, pratade lite med mamma och sa att jag ska göra en tatuering snart :D jag läääängtar! jag vet exakt vad jag ska göra nu, va så svårt o bestämma sig :p men jag säger inte vad får då kommer alla vilja ha likdan, visar när den är gjord! idag blir det plugg som vanligt och prat med olivia i telefon :p tror vi ringer varann minst 50 gånger om dan, på riktigt :p my boooboo <3 hon sov här i natt också, myspys! love 2 u all <3





KEBAB, NÅGON? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0