I lördags, igår och idag

Heej :) sry att jag inte har skrivit! i lördags var det iaf en jätte rolig kväll, jag och olivia va på fest i rågsved för att fira lloyd. när vi kom dit så försökte vi hitta ett ställe att gömma våra saker på, sen hitta vi ett skåp och en resväska där vi la allt. vi chillade bara i början, kollade läget och drack lite öl, inte min smak menmen :p det va iaf shysst folk där och senare så flippade alla på dansgolvet! hihi det va jätte kul :) lärde känna lite nytt folk o så. haha nu kommer roligaste grejen, jag och olivia hade köpt presenter till lloyd, en chokladkaka och en brownie som vi skulle sätta ljus i. men vi blev lite sugna så vi åt upp hela chokladkakan och sen skulle vi bara smaka på brownin men åt typ upp halva, sen försökte vi fixa den med lite ljus och så gav vi den till han, han tog en tugga sen vi ba: fååår vi smaaaakaa? så gav han oss hela :p fett synd som värsta gamarna! men han va glad iaf :p får köpa nått bättre till på lördag då han ska ha sin stoooora födelsedagsfest. efter festen gick vi typ på efterfest eller efterchill med några stycken. vi va i en lokal där det fanns en studio och danssal, vi sjöng lite och lyssnade på musik. det va chill, vi va kvar där länge och kom hem typ 9 på morgonen. men vi sov inte så länge, typ till 3 :p då gick vi och åt på pizzerian, fyllekäk såå gott! kyckling såklart ;D efter gick vi hem till mig igen och jag pluggade lite sen kollade vi på film och så sov olivia hos mig. hon kommer ikväll också och sover här :) va nyss hos läkaren för mitt huvud som jag har sååå ont i, har haft problem med det typ ett år så fick en stark medicin som jag ska hämta ut imorgon. i skolan jobbar jag och emma på och resten av dan njöt vi av solen :) åt nyss gröt också, gott och nyttigt! ska ta och plugga nu. ha det bäst, må bra! har tyvärr inga bilder från helgen än, för min kamera försvann där men vi får se om den kommer tillbaka :( love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0