Hemma från kryssningen

HEEELLOO! im baaaack :D nån som vill veta hur kryssningen va?
kryssningen va gryyyymt kul, har så mycket att berätta, vet inte vart jag ska börja? :D börjar med att berätta om i onsdags. först träffa jag olivia i stan och då åt vi på kungshallarna, kycklig och ris muums! sen skulle vi åka till värtahamnen och då mötte vi astrid och ted på vägen så vi åkte med dom.

när vi kom till värtahamnen var det fuuuullt med ungdomar som skulle till båten och vi va fett taggade! va så kul o se vilka som skulle med. det va endel man kände :) fett kul! vi gick o hämta ut biljetterna sen chillade vi lite här o där med olika personer men mest med lloyd och roy, min bröööder! efter typ 1 timmes svettig väntan fick vi komma in på båten. vi gick direkt till våran hytt som va på våning 8a, en jätte mysig hytt för bara mig och olivia :) vi köpte dricka och godis i taxfreen och chillade i hytten, lite fööör länge eftersom klockan blev 11 och vi satt fortfarande med godis och läsk när alla andra hade börjat festa. så vi hoppa upp, duschade, fixade oss och hade på massa skön musik. sen drack vi lite, gick runt o kollade läget o pratade med gammalt och nytt folk :)

vi gick högst upp för att kolla "discot", men det va typ inga där så vi drack lite i hytten istället och gick runt i båten. lite senare vid 1, 2 så gick vi upp till discot igen och då var det proppat med folk på dansgolvet! vi dansade som fan och äägde hela dansgolvet, fan va kul det va :) men tyvärr så var det inte så bra musik, bara house och techno, men det va lite rnb ibland så det va lugnt. det va kul ändå. vi kunde inte hålla oss på dansgolvet hela tiden så vi gick ut ibland o tog luft, gick till hytten och ännu några rundor runt i båten för och se vad alla gjorde.

timmarna gick och vi hade jätte kul :) träffade och lärde känna nytt, roligt folk, dansade, tog massa kort o så. en lyckad kväll :) lite då och då var vi i våran hytt och drack och pratade lite :) vet inte riktigt när vi sov men det va seeent iaf. typ kl 6 på morgonen och jag sov inte bra asså, sov och vaknade, sov och vaknade hela tiden.. allt buller väckte mig.. fyfan :/

torsdag: vi vaknade typ vid 12 tiden och då fixade vi oss lite och satte på oss sköna kläder sen tog vi oss ut och kollade runt på alla folk som va heelt bakis eller fortfarande fulla. haha! vi hade klarat oss, men lite bakis va jag och på köpet blev jag lite åksjuk så tog en åksjuketablett. vi åt en buffé som va köttbullar, kyckling, fisk, ris, potatismot, sallad och bröd som man fick välja på och äta hur mycket man vill av för 100 kr. det va gott faktiskt :) medans vi åt satt vi och pratade om kvällen innan. hur man hade skämt ut sig och alla roliga stunder :p när vi hade ätit gick vi runt igen och kollade vad alla gjorde, snackade med nytt folk. jag och olivia hade hög musik på mobilen och gick runt o dansa o sjöng. haha alla va helt trötta förutom vi!

när taxfreen öppnade så köpte vi massa godis och läsk sen satte vi oss en stund i hytten och chillade. vi städade hytten också sen gick vi runt igen. det va typ det vi gjorde idag, satt i hytten, gick runt, prata med folk, åt.. etc etc.. men det va en skön dag :) förutom att jag va helt trött på slutet så jag inte ens orka prata.. vi va framme i värtahamnen vid typ 7 eller nått, vet inte. men vi gick av, tog bussen till stureplan för tuben va knas, sen åkte jag och olivia till hötorget och åt igen på kungshallarna och samma maträtt :p så himla gott! när vi hade suttit där ett tag så va vi tvugna att åka ifrån varann fast vi inte ville.. :/ rullade rillväskan hem och tog en dusch. nu sitter jag här :) hoppas ni haft det bra! nu kommer jag somna när som helst..  kommer lägga upp lite bilder från kryssningen så ni får se :) love




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0