VAAALBORG!

Heej stalkers :) hur mår ni idag? jag mår bra, hade halvdag o det va jätte skönt. fick stressa till skolan imorse för hade ett jätte viktigt prov så ringde pappa så fick han skjutsa mig till gullmars för jag va försenad.. men jag hann och provet gick bra :D hade bara 2 lektioner sen va det slut! åkte hem direkt efter. nu är hemma och ska kolla lite vad jag ska ha på mig och sånt, planera :p kommer hända mycket, det är ju valborg! först ska vi grilla hemma hos mig, olivia kommer också :) sen ska vi fixa oss, dricka lite vin och sen dra på feest! kommer va så kul o se alla festisar på tuben, alla som ska festa och är fulla :p liv och rörelse, så borde det alltid va i sverige, synd att dom flesta svenska måste dricka för att bli social. aja tur att inte jag är så :) denna kväll kommer va en kväll att finnas! me n oliviaaaa gonna make things happen! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0