Vi vill till london!

Hellu :) har varit en slapp dag, jag och olivia har bara chillat hos mig. kollat på film, gott promenad, ätit gott och så.. vi är jävligt trötta eftersom vi kom hem 7 imorse. först igårkväll kom olivia till mig och fixade sig tillsammans med mig sen åkte vi till hennes kompisar i medis och förade lite där, jätte snälla tjejer. vi alla va på en afrikansk fest senare i hallunda och det va feeeett kul! det va bara massa afrikaner där, mest kongoleser och massa bra afrikansk musik. vi dansa hela kvällen och va sociala med alla :) alla va så trevliga! ville aldrig gå därifrån, även fast jag hade fett ont i fötterna.. men vid 6 gick vi typ.. det va iaf fett kul :) nu ska vi typ äta lite mer gott sen sova. love






Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Shit, lät som en skitgrym fest ju =)

2010-04-06 @ 10:16:17
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0