Barnvakt

Som ni säkert har sett så älskar jag barn jätte jätte mycket, jag tycker dom är helt underbara och söta! jag går barn och fritid på gymnasium, har praktiserat på dagis och på sexårsverksamhet och är privat barnvakt och lite olika barn. det är verkligen roligt och jag vill jobba med små barn när jag gått ut gymnasiumet. har mycket erfaranheter om barns utveckling, hur dom tänker, känner och vad som är bäst för dom. har alltid varit en barnkär person, fråga mina vänner, så fort vi går förbi en bebis så vinkar jag och sen blir det alltid att jag eller dom kommer fram så står jag och pratar med dom och pussar på bebisen. ååh som är för söta :) men det jag ville säga va att jag är gärna barnvakt åt dom som behöver. har mest erfarenheter av små barn. så om det är nån som är intresserad och verkligen behöver en nanny så finns jag här, det är bara att höra av sig :) KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0