BONJOUUUR!

Shuuusan :) hoppas allt är bra med er! jag mår bra, har nyss varit o fyllt i min älskade tatuering, det gjorde lite ont den här gången, men det gick på typ 5 min så det va lugnt. va i skolan innan och hade min första franska lektion, det va jätte kul :D älskar franska! vi fick lära oss lite lätta ord och sen skriva lite saker. efter skolan så mötte jag therese i östermalm så gick vi o åt på sandys och efter gick vi o kollade lite här o där. sen åkte jag hem innan jag skulle fixa min tatu. nu är jag hemma igen :) har varit på jätte bra humör idag, vet inte varför. menmen :D ikväll ska jag ba chilla, plugga lite o så, ska kolla på en fransk film också som heter La Haine, såg på min kompis hinds blogg att den va bra. puss på er, love


Kommentarer
Postat av: hind-sophia

braaa där! den är galen! :)

2010-08-30 @ 22:13:03
URL: http://hinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0