Dag 1: fest i rågsved, dag 2: stan med charlize

Heeey :) whats good? jag böörjar med att berätta om gårdagen. jag mötte upp tefo, kuddz och roy i gullmars plan 10 så åkte vi till rågsved där vi träffade aleksandra, shiniqua, olivia, lloyd, mike o fler.. träffade en såååå söt mulatt bebis på tåget så jag höll på att dö, jag fick fram dit pappan stod med bebisen för mina kompisar satt där så lyfta hon på sina armar sådär som att hon ville att jag skulle bära henne så jag tog henne, ooomg, sååå söt o gosig, satt med henne till rågsved och pussade på henne, dom andra blev sååå avis, dom ville också hålla henne, men jag tog henne ;) hihi! hon gillade mig mest!! needå, men sen när vi gick av så gick jag med henne lite sen tog jag bilder med henne. va helt kär efter, fick nästan tårar, hon va såå vacker, ska visa bild sen. men iaf sen gick vi till festen vi skulle till, det va i en lokal. en tjej från uganda som fyllde år :) när vi kom dit hälsa vi på lite folk, kolla läget och det va en del där, sen åt vi lite mat chapati och annat, såååå gott, åt som en gris asså! sen fick tjejen lite presenter, en bil, o annat ojojoj. sen va det dj som satte på massa sköna låtar så alla börja dansa. det va skit kul, det va fett mycket folk som kom, massa man kände :) vi dansa och snacka med folk. efter ett tag så va det för många där så vissa va tvugna o gå, men vi fick stanna ;) så det va najs, det blev lite mindre folk. sen så fick man inte gå ut, så om man gick ut fick man inte komma in, det va lite jobbigt för det va sååå jävla varmt där inne så vi gick till dörren hela tiden och typ andasen i en lite springa i dörren.. ah.. men annars va det en riktigt rooolig fest, folk va glada o hade kul. vi va där några timmar, fucka ur på dansgolvet o sen gick vi när alla gick, det blev lite bråk, några killar som jag kände skulle gå på min killkompis tefo för en grej, skit löjligt så jag blev fett sur, när dom skulle gå på honom gick jag emellan sen snackade jag med dom och undra va fan dom höll på med, liksom 10 på 1 för en skit lööööjlig grej, men dom gjorde inget iaf, tur för dom. sen åkte vi alla hem iaf, olivia följde med mig, vi deckade snabbt sen gick vi upp vid 11 imorse...

o sen blev till idag, vi gick upp åt frukost, fixa oss sen åkte vi till stan och mötte min lilla afrobaby charlize och hennes mamma för vi skulle ta henne med oss inne i stan. så vi gick direkt till kungshallarna och skulle äta men charlize va sååå trött och grinig så hon satt helt fast i min famn och vägrade släppa loss eller äta, hon satt bara o grät men tillslut så somna hon i min famn, såå gosig. sen åt vi lite, och när vi gick la jag henne i vagnen så hon fick sova typ 2 timmar. vi gick runt i hela stan till vi kom tillbaka till kungsan där vi väckte henne o då va hon fett hungrig så hon gick kex, saft, banan och yogurt, sen blev hon jätte glad o gick upp o sprang, sparka boll och sa hej till alla som gick förbi. föör söt :) vi gick runt lite med henne, sen åkte vi till fridhemsplan för vi skulle till rålis en stund men vi hann inte innan charlize pappa skulle hämta henne så vi åkte tillbaka till stan, jag bar på henne hela vägen o hon är såå söt, lägger sitt huvud mot mitt och pussar mig på munnen.. puttinutt <3 love her! sen kom hennes pappa till stan och hämta henne med bil, då mötte jag och olivia merveille o hans kompis wille o gick med till hem till haben där vi chillade en stund sen gick jag, olivia och merveille o åt på burger king o dom andra åkte hem, sen åkte vi hem efter vi hade ätit. äär helt död efter den här dagen, men den har varit najs. den här helgen har varit najs, så är nööjd! imorgon är skoja, jiiiiiipppppiiiieee, SAAAAJK! menmen, ska gå o lägga mig snart såå godnatt alla, love

Bilder från rågsved:






















Stan med Charlize:

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0